måndag 28 juli 2008

19 år sen.....



Det var en supervarm dag den 28 juli för 19 år sen. Det vet jag mycket väl, för då hände något helt fantastiskt den dagen: Emma kom till oss på jorden!!

Grattis gumman på din 19-årsdag! Ikväll ska vi fira!!


Pussar och kramar


mamsen
Vill passa på att skicka det varmaste tack till Mats, som lovat att ställa upp och köra en del av oss till flygplatsen för återresan från Sverige!!! Den här bamsevolvon har vi förhyrt, men den räcker ju ändå inte till för oss 6 personer, och det var den största man kunde få tag på tyvärr!!
Eftersom Emma och Steffen tar shuttlebussen till Sthlm, det första de gör när vi kommer fram, är det ju inga problem för ditfärden, som tur är!!
Bamsekramar!!!

4 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Stort jätte GRATTIS till Emma idag på hennes födelseda`!!!
Hoppas allt är bra annars med er i Tösklandet...hihi..PS Klart Mats ställer upp ...fattar du väll...kramisar från stora syster yster

Vi i Müllheim sa...

Jag kanske ska ge Mats fotvård på Öland som tack, he he (se Gullans inlägg)!!
Måste säga att jag hellre kör en Volvo V70 än en Van, Toyotabuss eller liknande, där har jag ingen vana, man sitter ju så "högt"!
Jodå, det är bra med oss, men mycke att göra på jobbet, de senaste två veckorna innan man äntligen får semester....
Kramisar från lilla syster yster

Anna♥ sa...

Hej, jag gjör lite reklam för min blog ;)

Puss och kram

Anna ♥

Anna♥ sa...

http://anniiiii.blogspot.com