lördag 19 april 2008

Skulle egentligen stryka, men....

så blev man sittandes vid datorn istället...
Är ju förstås roligare. Här kommer en mängd bilder från nyligen, fick lov från Eva att även ta av hennes. De är mycket bättre än mina, som blev så ljusa och konstiga i färgen. Hon lär nog bli fotograf i vuxen ålder!
Tänkte ställa strykbrädan framför datorn sen och titta på "Så ska det låta", vi har haft lite vajsing de senaste dagarna med svensk tv tyvärr. Först blir det alldeles rutigt och sen försvinner ljudet, på en del kanaler - förstås på ettan igår kväll!!
Anna är iväg med Theresa idag för att göra av med lite av konfirmationspengarna. Hon ringde förut alldeles ifrån sig och grät. Hon hade hittat en jättefin väska och byxor, som tillsammans kostade 62 Euro. På H&M lade hon ifrån sig väskan (med de nya byxorna i) lite snabbt för att titta på något plagg, i nästa ögonblick när hon vänder sig för att ta väskan igen, är den borta. Nån har varit framme och snott den!! Vilken fräckhet, va??!! Finns det inga gränser?? Jag sade att hon skulle gå och köpa sakerna igen och under tiden har jag satt in 62 Euro på hennes sparkonto...
Egentligen ville jag också sätta in bilder från igårkväll av maten som jag hade gjort, men det bidde inget, kunde på nåt vis inte föra över bilderna från kortet. Iallafall hade jag inspirerats av Leilas coctailparty som kom iveckan. Det var Gåslever crostini, tryffel & salami crostini, pana con chocolate och seafood coctail. Lyxigt värre men är väl ett bra sätt att inleda helgen?































































Inga kommentarer: