måndag 3 september 2007

Två damer på tur...

Idag åker de två damerna Anna och Eva på "tågluffning" till Bonn. Där ska de besöka en äldre dam (som är bekant med Evas familj) och "hålla henne sällskap". Vänskapen håller i sig mellan de två. Här en bild från Kindergarten: Och en aktuell bild:
Har ni märkt att jag numera kan göra bokstaven "å"!!! Ja, ibland tar det många år innan man får de rätta tipsen. Denna gång fick jag tipset av Emma! Vad skönt det är att slippa göra á-n hela tiden, ser så dumt ut....
(Den här bloggen har jag gjort på jobbet.... förbjudet.... psssst!!!!)

4 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

Glömde att säga hur man gör å-n:
"alt" och samtidigt 0229!! Superenkelt!!

Perssons pack! sa...

Jassååå... du sitter och bloggar på jobbet, du..Kolla jag kan också göra å..n utan alt.Kollar just nu igenom kläder som vi ska ha på resan...Du är väl laddad nu för 40, det ska bli roligt. Vi är snart hos er, hoppas jag...
Kjam från stora, stora syster yster

Gullan sa...

Här kommer en kommentar från Em-Å...n. Nä fy va rolig jag är... Jaha du sitter o bloggar på jobbet du:-) Ja, vi kan ju inte komma ner till din stora dag, men vi har tankarna hos er ialla fall...Puss o kjam från systeryster

Elin sa...

Hej kära släkten långt borta! Tror bestämt att det är en stor dag som närmar sig för moster:) Önskar att man hade kunnat följa med men inte lika lätt att ta ledigt från studierna(önskar dock att det hade varit det...puh!)
Jo, de var rätt tuffa poliserna..men men jag får hänga i så länge jag orkar! En dag kanske man får en "blå mössa":)
Ha det gott, Kramar*/Elin