tisdag 11 september 2007

Kort men intensiv och rolig...

helg hade vi.... Späckat program med tre födelsedagar efter varandra.

Vad roligt med besök av Göran, Lisbeth, Benita och Mats!!! Jag tog inte så många kort som mina syskon... Men de jag tog sätter jag in nu. Fortsättning följer på Benitas blogg -hon befinner sig just nu någonstans på autobahn på väg norrut. Men Mats har säker hjälp av "Virre-Lisa" som visar den rätta vägen. Blir det fel så säger hon bara "om möjligt gör en u-sväng" eller STANNA här!!!!



40-årskalas, med mycké mat...
...och blandade språk ; svenska, tyska, franska, italienska och alemanniska...
Sen var det Annas födelsedagsfest igår (förlåt Benita, nu hade jag inga bilder från din dag). Vi hade "Schwedentorte" = prinsesstårta bla
En utflykt till Freiburg blev det med Virre-Lisa också




Ha det såbra allesammans och tusen tack för alla gratulationer till våra dagar. Vi funderade på om vi skulle ta det som tradition att fira tillsammans. Delvis i Sverige och delvis här??!!

1 kommentar:

Gullan sa...

Det var en bra idé det här med att fira tillsammans! Vi kan ta det på mors 80-årsdag:-) För övrigt en fin blogg. Vi har läst den ordentligt och tittat på alla bilder. Kjam från Gullan, mor, far och Benke.